INSTRUKCJA dla Pacjenta w czasie pandemii

DROGI PACJENCIE!

Proszę, zapoznaj się z naszym protokołem przyjęć w dobie pandemii: Wszystko dla Waszego i naszego bezpieczeństwa.

  1. Proszę umówić się na wizytę telefonicznie. Wizyta w klinice w tym celu jest niemożliwa.
  2. UWAGA: uprzejmie proszę załatwić potrzeby fizjologiczne wcześniej. Toalety dla pacjentów są dostępne TYLKO w sytuacjach nagłych i niecierpiących zwłoki.
  3. Termin wizyty jest to czas rozpoczęcia oczekiwania na wizytę. Przy spóźnieniu większym niż 15 minut a obecności następnego pacjenta, przyjmiemy kolejnego pacjenta, a pacjent spóźniony zostanie przyjęty w dalszej kolejności lub innego dnia.
  4. Do Przychodni należy przyjść we WŁASNEJ MASECZCE.
  5. Proszę zatrzymać się przed budynkiem i NIE WCHODZIĆ DO PRZYCHODNI.
  6. Proszę zadzwonić DOMOFONEM.
  7. Proszę zaczekaj na nasz personel, który otworzy drzwi i wpuści Cię do gabinetu.
  8. Zostanie dokonany pomiar temperatury ciała termometrem bezdotykowym.
  9. Proszę wykonywać polecenia personelu. Używając ŁOKCIA do obsługi dozownika z płynem do dezynfekcji proszę zdezynfekować ręce a następnie założyć rękawiczki ochronne. Rozmowa z lekarzem jest możliwa tylko w maseczce.
  10. Przy umawianiu się na wizytę zostanie telefonicznie przeprowadzona ankieta. Po przyjściu na wizytę ankietę należy sprawdzić i podpisać w obecności pracownika Kliniki. Długopisy są wymieniane po każdym podpisaniu ankiety i dezynfekowane. Nie możesz używać własnego długopisu!
  11. Od tego momentu nie MOŻNA DOTYKAĆ ŻADNEJ POWIERZCHNI W PRZYCHODNI.
  12. Poruszaj się po budynku trzymając dłonie razem z przodu,
  13. Państwa maseczka zostanie zdjęta PRZEZ LEKARZA tylko i wyłącznie na czas leczenia. Wszystkie rozmowy odbywają się z maseczką na twarzy. PROSZĘ NIE DOTYKAĆ MASECZKI.
  14. Po zakończonej wizycie personel wypuści Cię z gabinetu. Nie należy samemu dotykać klamki ani innych powierzchni w gabinecie i poczekalni.
  15. Jednorazowe rękawiczki należy zdjąć i wyrzucić do kosza z czerwonym workiem.
  16. Preferujemy płatności elektroniczne (kartą, zbliżeniowo, przelew, gotówka tylko odliczona kwota pakowana do woreczka foliowego),
  17. UWAGA: Pacjenci małoletni mogą zgłosić się tylko z 1 osobą towarzyszącą.

PAMIĘTAJ, jeżeli stwierdzimy u Ciebie objawy zakażenia Covid-19 jesteśmy zmuszeni zgłosić ten fakt do Sanepidu.

  1. Osoby chore; przejawiające objawy zarażeniem COVID-19; w trakcie kwarantanny; będące w grupie podwyższonego ryzyka zarażeniem - obowiązane są wskazać te okoliczności - pod rygorem odpowiedzialności karnej (165 § 1 kk lub 161 § 2 kk) i cywilnej 415kc (pełna wysokość szkody - włącznie z pokryciem nieosiągniętych korzyści). W związku z przepisami normatywnymi gotowi jesteśmy udzielić takim osobom pomocy w warunkach indywidualnych w sytuacjach nagłych i niecierpiących zwłoki z uwagi na stan zdrowia pacjenta. Okoliczności te należy wskazać w wypełnianiu ankiety wstępnej drogą internetową lub w kontakcie telefonicznym z Kliniką.
  2. W żadnym wypadku nie jest dopuszczalne samodzielne poruszane się Pacjenta po terenie Przychodni, tak z uwagi na panującą epidemię - w trosce o Państwa zdrowie i zdrowie innych Pacjentów i Personelu Kliniki; jako i z uwagi na okoliczność dokonywania dezynfekcji pozostałych pomieszczeń w trakcie Państwa wizyty w danym gabinecie, pomieszczeniu.
  3. Osoby nie stosujące się do powyższych standardów postępowania będą natychmiastowo usuwane z Kliniki - z przymusem bezpośrednim włącznie - nadto obciążane kosztami naruszenia zasad - do pełnej wysokości szkody w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego (np. zawinione: oczyszczenie całości kubatury budynku kliniki, koszty odwołanych wizyt, koszty wynagrodzenia personelu Kliniki itp.).

NZOZ Przychodnia Stomatologiczna 76-200 Słupsk, Wiejska 27 tel. 59 840 27 72, e-mail: biuro@stomslupsk.pl

Godziny przyjęć: od poniedziałku do piątku od 8.00 do 19.00

:: copyright © infocity 2008 ::